Συχνές Ερωτήσεις
Κράτηση
Πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με:
- Πιστωτική κάρτα
- Χρεωστική κάρτα
- Google Pay
- Apple Pay
- PayPal
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω ebanking
- Με μετρητά στην επιχείρηση (Προσωρινά μη διαθέσιμο)
Πώς θα ενημερωθώ ότι πραγματοποιήθηκε η κράτησή μου;
H Unlimited Adrenaline παρέχει real time διαθεσιμότητες. Παρ’ όλα αυτά είναι στην κρίση του συνεργάτη εάν θα δέχεται άμεσες κρατήσεις ή θα πρέπει να τις κάνει αποδοχή εντός 48 ωρών. Αφού προβείτε στην πληρωμή της κράτησης θα ενημερωθείτε με email εάν πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η κράτηση σας. Καθώς επίσης μπορείτε να παρακολουθείτε τις κρατήσεις σας από τον λογαριασμό σας.
Έκανα κράτηση μιας δραστηριότητας. Τι κάνω τώρα;
Εάν πραγματοποιήσατε μια κράτηση θα λάβετε email με αναλυτικές οδηγίες για το μέρος και την ώρα που θα πρέπει να είστε στην επιχείρηση καθώς επίσης και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Εάν δεν λάβατε το email επικοινωνήστε μαζί μας.
Χρειάζεται να έχω εκτυπωμένο το email επιβεβαίωσης όταν πάω στην επιχείρηση;
Όχι δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να το δείξετε στον συνεργάτη μας σε ψηφιακή μορφή από το κινητό σας. Παρ’ όλα αυτά χρειάζεται να του το δείξετε.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την επιχείρηση στην οποία έκανα κράτηση;
Μετά την διαδικασία της κράτησης θα λάβετε email με όλα τα στοιχεία της επιχείρησης. Επίσης μπορείτε να στείλετε μήνυμα από τον λογαριασμό σας στην πλατφόρμα μας. Προτείνεται πάντα να επικοινωνείτε με την επιχείρηση πριν την ημέρα της κρατησής σας.
Είναι υποχρεωτικό να επικοινωνήσω και τηλεφωνικά εάν έχω κάνει μια κράτηση;
Όχι δεν είναι υποχρεωτικό. Σε ορισμένες δραστηριότητες όμως που βασίζονται στις καιρικές συνθήκες καλό θα είναι να έχετε επικοινωνία πριν πάτε στην επιχειρήση. Θα έχετε αναλυτικές πληροφορίες και συμβουλές στο email επιβεβαίωσης.
Δε βρίσκω το email επιβεβαίωσης. Τι πρέπει να κάνω;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τους φακέλους με τα Ανεπιθύμητα (spam/junk) μηνύματα του email σας. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας το ξαναστείλουμε.
Ακυρώσεις
Η κράτηση μου ακυρώθηκε από την επιχείρηση. Πως παίρνω τα χρήματα μου πίσω;
Εάν για οποιοδήποτε λόγο η επιχείρηση ακύρωσε την κράτηση σου , αυτόματα θα επιστραφούν τα χρήματα στον λογαριασμό σου. Εάν έχει καθυστερήσει η επιστροφή επικοινώνησε μαζί μας.
Πως μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση;
Από τον λογαριασμό σας μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας όποτε επιθυμείτε. Προσοχή! Διαβάστε την πολιτική ακύρωσης που ακολουθεί η επιχείρηση για να γνωρίζετε τι επιστροφή χρημάτων δικαιούστε. Εάν δεν έχετε κάνει λογαριασμό, θα υπάρχει στο email σας επιλογή για ακύρωση ή αλλαγή ημερομηνίας.
Πως ξέρω ότι ακυρώθηκε η κράτηση μου;
Θα λάβετε ένα email που επιβεβαιώνει την ακύρωση. Ελέγξτε τους φακέλους με τα Εισερχόμενα και τα Ανεπιθύμητα (spam/junk) μηνύματα του email σας. Αν δε λάβετε email σε 24 ώρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να επιβεβαιώσετε την ακύρωση σας.
Ποιές είναι οι πολιτικές ακύρωσης;
Η Unlimited Adrenaline προσφέρει 8 διαφορετικά πακέτα πολιτικής ακύρωσης. Κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση έχει το δικαίωμα να επιλέξει ανάμεσα από 8 διαφορετικές πολιτικές ακύρωσης. Ενημερωθείτε περισσότερο για τα πακέτα πολιτικής ακύρωσης εδώ.
Εκπτώσεις - Κουπόνια
Τι είδους κουπονιών δώρου έχετε;
Υπάρχουν δύο είδη κουπονιών δώρου. Το ‘’κουπόνι δώρου’’ και η ‘’δωροκάρτα’’ :
Το ‘’κουπόνι δώρου’’ αφορά μία συγκεκριμένη δραστηριότητα που θα επιλέξετε. Είναι σε μορφή κωδικού ο οποίος αποστέλλεται σε PDF μέσω email. Ο παραλήπτης του δώρου πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό και να εισάγει τον κωδικό ώστε να επιλέξει συγκεκριμένες ημερομηνίες και να συνεχίσει την διαδικασία κράτησης.
Η ‘’δωροκάρτα’’ είναι σε μορφή κωδικού που αποστέλεται σε PDF μέσω email. Mπορεί να αγοραστεί και αφορά ποσά 20,50,100,200,500 και 1000. Μπορεί να εξαργυρωθεί σε οποιαδήποτε δραστηριότητα. Ο παραλήπτης της ‘’δωροκάρτας’’ θα επιλέξει την/τις δραστηριότητες που επιθυμεί,θα εισάγει τον κωδικό και θα συνεχίσει κανονικά την διαδικασία κράτησης. Το υπόλοιπο ποσό της ‘’δωροκάρτας’’ που δε χρησιμοποιήθηκε θα αποθηκευτεί στο λογαριασμό του χρήστη ως ‘’υπόλοιπο’’ για μελλοντικές κρατήσεις.
Πόσο χρόνο έχουν ισχύ τα ‘’κουπόνια δώρου’’ και οι ‘’δωροκάρτες’’;
- Η διάρκεια των Gift Card και Gift Voucher είναι αυστηρά 12 μήνες, όπως αναφέρεται ρητά στους όρους χρήσης, χωρίς καμία περίπτωση παράτασης.
- Η κάθε δραστηριότητα έχει ορισμένη διαθεσιμότητα και είναι ευθύνη του κατόχου του Gift Voucher να το εξαργυρώσει εγκαίρως σύμφωνα με τις διαθέσιμες ημερομηνίες.
- Για δραστηριότητες που εξαρτώνται από τις καιρικές συνθήκες ή πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες περιόδους (πχ. Ski, κρουαζιέρες, κλπ), είναι ευθύνη των συμμετεχόντων να προγραμματίζουν την εξαργύρωση των Gift Voucher εγκαίρως.
- Για δραστηριότητες που γίνονται με γκρουπ, είναι ευθύνη των συμμετεχόντων να ολοκληρώσουν την κράτησή τους εγκαίρως σε ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί η δραστηριότητα. Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων, ο πελάτης δύναται να πληρώσει την διαφορά που προκύπτει από την ελάχιστη συμμετοχή, ενώ η εταιρία δεν είναι υπόχρεη να πραγματοποιήσει την δραστηριότητα χωρίς να καλυφθεί η ελάχιστη συμμετοχή.
- Η εταιρία είναι υπόχρεη να προτείνει τουλάχιστον 2 ημέρες διαθεσιμότητας, με την προϋπόθεση να υπάρχει περιθώριο τουλάχιστον 15 ημερών εντός του προκαθορισμένου διαστήματος που πραγματοποιείται η δραστηριότητα.
Λογαριασμός
Για ποιόν λόγο να δημιουργήσω λογαριασμό;
Σας προτείνουμε να δημιουργήσετε λογαριασμό για να μπορείτε να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τις κρατήσεις σας, να επικοινωνείτε μεσω μηνυμάτων με τις επιχειρήσεις που κάνατε κράτηση, να διατηρήσετε τα στοιχεία σας για μελλοντικές κρατήσεις και να διεκδικήσετε μπόνους κρατήσεων.
Δε δέχεται την κάρτα μου / δε μπορώ να ολοκληρώσω την πληρωμή.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε κατά την διαδικασία κράτησης επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.